스킨케어 브랜드 시르즈, ExoActive™ 제품 라인 출시

스킨케어 브랜드 시르즈(SYRS)가 산업을 선도하는 최신 스킨케어 제품 ExoActive™ 라인업을 출시했다고 밝혔다.
  
업체 측에 따르면 ExoActive™ 라인업은 기존 스킨케어 제품들이 갖고 있는 낮은 흡수율 문제를 극복하고, 높은 흡수율을 가진 효능 성분을 고용량으로 함유하고 있다. 특히, 이번 라인업에서 눈에 띄는 것은 활성 성분이자 핵심 성분인 ‘ExoActive’이다. 이 성분은 락토바실러스와 시카 소포체(Exosomes/엑소좀)를 고용량으로 함유하여 피부결 개선, 진정, 회복 케어에 도움을 준다. 또한 ExoActive™는 모공 크기의 460분의 1로, 피부의 깊은 층까지 효과적으로 흡수되어 작용한다.
 
시르즈의 새로운 라인업은 총 8종으로 구성되어 있으며 다양한 피부 고민을 겨냥한 제품들을 제공해 고객의 선택폭을 넓혔다.
 
시르즈의 오순석 대표는 “피부 고민에 대한 깊은 이해를 바탕으로 진정한 피부 개선 경험을 제공하기 위해 노력하고 있으며, 이번 새로운 라인업은 그 약속을 이행하는 일환”이라며 “민감한 피부를 가진 소비자들도 안심하고 사용할 수 있는 혁신적인 스킨케어 솔루션을 지속적으로 개발해 고객들의 라이프스타일과 피부 요구에 부응할 것”이라고 전했다.
 
한편, 시르즈는 이번 제품 라인업을 통해 스킨케어 시장에서 브랜드 인지도를 점차 키우고, 소비자들과의 신뢰 관계를 구축해 나가는 것을 목표로 하고 있다.

 

 

Skincare Brand SYRS Launches ExoActive™ Product Line

Skincare brand SYRS announced the launch of its latest skincare product lineup, ExoActive™, which is set to lead the industry.

According to the company, the ExoActive™ lineup overcomes the low absorption rate issues common in existing skincare products by including high concentrations of effective ingredients with high absorption rates. The standout feature of this lineup is the active and key ingredient, 'ExoActive.' This ingredient contains high concentrations of Lactobacillus and Centella Asiatica exosomes, which help improve skin texture, soothe, and provide recovery care. Additionally, ExoActive™ is 1/460th the size of a pore, allowing it to be effectively absorbed into the deeper layers of the skin.

The new SYRS lineup consists of eight products, targeting a variety of skin concerns and expanding customer choices.

SYRS CEO Oh Soon-seok stated, "We are committed to providing a genuine skin improvement experience based on a deep understanding of skin concerns, and this new lineup is part of fulfilling that promise. We will continue to develop innovative skincare solutions that even consumers with sensitive skin can use with confidence, meeting their lifestyle and skin needs."

Meanwhile, SYRS aims to gradually increase brand recognition in the skincare market and build a trustful relationship with consumers through this product lineup.

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